اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پکیج آمادگی آزمون آلمانی B1 گوته و ÖSD - پیشرفته
مسیر آموزشی

پکیج آمادگی آزمون آلمانی B1 گوته و ÖSD - پیشرفته

495,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 495,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر قصد شرکت در آزمون زبان آلمانی گوته Goethe Zertifikat B1 یا ÖSD را دارید پیشنهاد ما شرکت در دوره پکیج آمادگی آزمون آلمانی سطح B1 گوته و ÖSD است. آنچه شما در پکیج آمادگی برای آزمون زبان آلمانی گوته و ÖSD می آموزید: 1. توضیحات کامل برای تمامی قسمت های امتحان2. توضیحات تکنیک ها و نکات هر قسمت3. حل ۲ نمونه سوال امتحانی به صورت کامل همراه با توضیحات4. جزوه و فایل های کاربردی برای امتحان5. جمله های کاربردی /Redemittel برای هر قسمت امتحان Schreiben - Sprechen  
دوره پکیج آمادگی آزمون آلمانی B1 گوته و ÖSD - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 495,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آمادگی آزمون آلمانی B1 گوته و ÖSD - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سحر طباطبایی

عالی بود ممنونم

کسری همتی

با سلام ممنون ازتون استاد عزیز،

حسین

شیوه آموزش خوب بود منتها محتوای آموزشی نسبت به توضیحات آورده شده در معرفی پکیج ناقص بود جزوات پرتکرار بخشهای آزمون در معرفی پکیج بود، منتها درون پکیج قرار نداشت لطفا رسیدگی کنید، چون بخش مهمی از محتوای پکیج هست.

کاربر سایت

سلام و تشکر. برای شخصی که استاد مدرس نداشتم و فرصت آمادگی برای آزمون فوق العاده فشرده بود . اینکه مطالب مهم و الویت دار تکرار و آموزش پله پله دارد بسیار ارزشمند هستش

نیلوفر منصوری

ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی