اطلاعات دوره
آموزش کتاب اشتارتن ویر سطح Starten Wir A1.1 برای یادگیری زبان آلمانی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کتاب اشتارتن ویر سطح Starten Wir A1.1 برای یادگیری زبان آلمانی - مقدماتی

357,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 357,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کتاب اشتارتن ویر برای یادگیری زبان آلمانی در 8 ساعت ویدیو آموزشی می پردازیم به تدریس گرامر کتاب آلمانی اشتارتن ویر a1 که شامل 6 درس می باشد. مجموعه کتاب های آموزشی starten wir از جدیدترین کتاب های آموزشی برای یادگیری زبان آلمانی است که در سه سطح A2، A1 و B1 نوشته شده است، هر سطح شامل 12 درس است که در این دوره سطح A1.1 تدریس می شود که شامل 6 درس اول این کتاب می باشد. در این مجموعه کتاب از جدیدترین متدها برای آموزش استفاده می شود که زبان آلمانی را از پایه آموزش خواهید دید. در آموزش کتاب آلمانی starten wir، گرامر زبان آلمانی با روشی جدید و کارآمد به دانش آموزان آموخته می شود.
دوره آموزش کتاب اشتارتن ویر سطح Starten Wir A1.1 برای یادگیری زبان آلمانی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 357,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب اشتارتن ویر سطح Starten Wir A1.1 برای یادگیری زبان آلمانی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

من تازه شروع کردم از فایل دریافتی A1-1 راضی هستم امیدوارم سایر سطوح را هم بتوانم دریافت کنم فرصت کلاس حضوری ندارم

مژگان آقازاده

با تشکر

mahahid arjmandi

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی