اطلاعات دوره
آموزش زبان ترکی کتاب استانبول - سطح istanbul A2.1 - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زبان ترکی کتاب استانبول - سطح istanbul A2.1 - مقدماتی

72,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 72,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش زبان ترکی کتاب استانبول در سطح A2، به تدریس بخش اول کتاب استانبول (istanbul A2) پرداخته و یادگیری ترکی استانبولی را با این سطح ادامه می دهیم. این دوره، شامل بخش اول کتاب "İSTANBUL YABANCILAR İÇİN TÜRKÇE DERS KİTABI A2" می گردد. این کتاب با جدیدترین شیوه های آموزشی شما را در مسیر یادگیری زبان ترکی استانبولی یاری می رساند. این مجموعه با بهره بردن از بالاترین استانداردها، از پرطرفدارترین کتاب ها در آموزشگاه ها و در میان زبان آموزان است. آنچه در دوره آموزش زبان ترکی کتاب استانبول - سطح istanbul A2.1 بیان خواهد شد:
دوره آموزش زبان ترکی کتاب استانبول - سطح istanbul A2.1 - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عاطفه دارایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 72,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان ترکی کتاب استانبول - سطح istanbul A2.1 - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان ترکی سراسر اینترنت را در صفحه زبان ترکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد هرمزجانی

من در حال آموزش زبان ترکی هستم و این کلاس های مجازی خیلی بهم کمک کرده ممنون از زحماتتون

شیلان درویش نژاد

استاد لطفا سریع تر دوره دوم رو بذارید

Atefeh

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

فاطمه هراسانی

سلام استاد ممنونم از آموزشهای خوبتون آموزش یونیت ۴،۵و ۶ کتاب A2 رو چه زمانی تو سایت بارگذاری می کنید.باتشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی