اطلاعات دوره
آموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش رایگان مکالمه زبان آلمانی قصد داریم در بیش از 2 ساعت بصورت مقدماتی به آموزش موضوعی زبان آلمانی همراه با تدریس گرامر و مکالمه بپردازیم.
دوره آموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیر درکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکالمه زبان آلمانی رایگان - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

انسیه چوبداران

Salam. Man taze in Dore ro danlod kardam. Ama yek days ro goosh dadam khoob bood

زهره سادات

عالی بود ممنون می‌شم راهنمایی کنید چطور می تونم آموزش زبان آلمانی رو با این استاد ادامه بدم؟

کاربر سایت

سلام یک چیزی که همیشه گفتم و مطرح کردم. روش انتقال علم و دانش به دیگران هست که خیلی مهمه. خیلی اساتید زبان وجود دارند اما برای استاد بودن فقط علم کافی نیست و مهم تر اینکه باید بتونید به بهترین روش و ساده ترین روش اون رو انتقال بدین. استاد به شما تبریک میگم شما عالی هستین ..عالی و یک خواهش لطفا دوره های کتاب منشن رو مثل سطح A1.1 تدارک ببینید ممنون.. صادقی از شیراز

Mahdi

با سلام استاد این دوره رو ادامه میدین؟! خیلی عالی تدریس میکنید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی