اطلاعات دوره
آموزش زبان ترکی کتاب استانبول - سطح istanbul A1.2 - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زبان ترکی کتاب استانبول - سطح istanbul A1.2 - مقدماتی

68,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 68,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش دوم دوره آموزش زبان ترکی استانبولی بصورت مقدماتی در 8 ساعت به تدریس اصولی زبان ترکی استانبولی با کتاب استانبول (İSTANBUL A1.2) می پردازیم. در این دوره، بخش دوم کتاب "İSTANBUL YABANCILAR İÇİN TÜRKÇE DERS KİTABI A1" تدریس می شود. این کتاب در بسیاری از آموزشگاه های زبان ترکی استانبولی به عنوان متدی بسیار اثر بخش مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه کتاب های İSTANBUL توسط دانشگاه استانبول ارائه شده است که با جدیدترین شیوه های آموزشی شما را در مسیر یادگیری این زبان شیرین و کاربردی یاری می رساند. این مجموعه با بهره بردن از بالاترین استانداردها، از پرطرفدارترین کتاب ها در آموزشگاه ها و در میان زبان آموزان است.   آنچه در دوره آموزش زبان ترکی کتاب استانبول - سطح A1.2 بیان خواهد شد:
دوره آموزش زبان ترکی کتاب استانبول - سطح istanbul A1.2 - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عاطفه دارایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 68,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان ترکی کتاب استانبول - سطح istanbul A1.2 - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان ترکی سراسر اینترنت را در صفحه زبان ترکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دنیا قدیمی

سلام وقت بخیر ممنون بابت امورش عالی و تدریستون من خیلی راضی بودم امکانش هست یه دوره واسه مکالمه بزاربد عالییییی میشه ممنونم

محمد هرمزجانی

واقعا خوب تدریس شده و قابل فهم و به بیان ساده و روان جهت یادگیری بهتر

Hootan

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

Elnaz

ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی