اطلاعات دوره
آموزش رایگان مکالمه زبان آلمانی سطح A2 - بخش پنجم - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مکالمه زبان آلمانی سطح A2 - بخش پنجم - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش پنجم و پایانی آموزش رایگان مکالمه زبان آلمانی سطح A2 با روشی استاندارد و با تلفظ صحیح آلمانی به آموزش مکالمه آلمانی از مقدماتی تا پیشرفته می پردازیم. با بخش پنجم از مجموعه آموزش رایگان مکالمه زبان آلمانی سطح A2 در خدمت شما هستیم. مکالمه مهمترین بخش در فراگیری زبان آلمانی محسوب می شود. توجه داشته باشید که یادگیری مکالمات با تلفظ صحیح آلمانی یک مزیت بسیار مهم است از این رو در این دوره در 5 درس به آموزش مکالمات پرکاربرد زبان آلمانی با تلفظ صحیح آلمانی پرداخته ایم. دوره پیش رو بخش پایانی از آموزش رایگان مکالمه زبان آلمانی سطح A2 می باشد. آنچه در آموزش رایگان مکالمه زبان آلمانی سطح A2 - بخش پنجم بیان می شود:
دوره آموزش رایگان مکالمه زبان آلمانی سطح A2 - بخش پنجم - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مکالمه زبان آلمانی سطح A2 - بخش پنجم - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Faraz

حتما استفاده کنید

فریبا فاتحی

تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی