اطلاعات دوره
آموزش رایگان زبان آلمانی به صورت فشرده A1 تا B1 - بخش پنجم - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش رایگان زبان آلمانی به صورت فشرده A1 تا B1 - بخش پنجم - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بخش پنجم و پایانی آموزش رایگان زبان آلمانی از سطح A1 تا B1، شامل آموزش فشرده گرامر زبان آلمانی می باشد که با تدریس استاد سینا تقوی عظیمی تهیه شده است. با بخش پایانی مجموعه آموزش رایگان زبان آلمانی به صورت فشرده از سطح A1 تا B1 در خدمت شما هستیم، این مجموعه آموزشی در 5 بخش ارائه شده است، که بخش پنجم این مجموعه آموزشی شامل 4 درس می باشد. آنچه در بخش پنجم از مجموعه آموزشی زبان آلمانی به صورت فشرده از سطح A1 تا B1 گفته خواهد شد:
دوره آموزش رایگان زبان آلمانی به صورت فشرده A1 تا B1 - بخش پنجم - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان زبان آلمانی به صورت فشرده A1 تا B1 - بخش پنجم - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Reza

ممنون بابت این دوره عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی