اطلاعات دوره
آموزش رایگان زبان آلمانی به صورت فشرده A1 تا  B1 - بخش دوم - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش رایگان زبان آلمانی به صورت فشرده A1 تا B1 - بخش دوم - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بخش دوم آموزش رایگان زبان آلمانی از سطح A1 تا B1، شامل تدریس فشرده گرامر زبان آلمانی با تدریس استاد سینا تقوی عظیمی تهیه شده است. با مجموعه آموزش رایگان زبان آلمانی به صورت فشرده از سطح A1 تا B1 در خدمت شما هستیم، این مجموعه آموزشی در 5 بخش ارائه شده است، که بخش دوم این مجموعه آموزشی شامل 5 درس می باشد. * این مجموعه آموزش گرامر زبان آلمانی به صورت رایگان در 5 بخش به شرح زیر تهیه شده است:
دوره آموزش رایگان زبان آلمانی به صورت فشرده A1 تا B1 - بخش دوم - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سینا تقوی عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان زبان آلمانی به صورت فشرده A1 تا B1 - بخش دوم - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان آلمانی سراسر اینترنت را در صفحه زبان آلمانی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پوریا قاسمی

مچکر

Mohsen Javid

سلام تشکر بابت این دوره بسیار عالیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی