اطلاعات دوره
فیلم آموزش اصول یادگیری لغت‌های مهم و آکادمیک زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش اصول یادگیری لغت‌های مهم و آکادمیک زبان انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیویی شما با تمرین های کاربردی و اصولی برای آشنایی بیشتر با لغت های آکادمیک در زبان انگلیسی آشنا می شوید اگر با زبان انگلیسی در سطح آکادمیک در تماس هستید حتماً تا الان به اهمیت دایره واژگان بالا برای فهم متون تخصصی مختلف و همچنین نوشتن مقاله های علمی پی بردید.  در صورتی که گنجینه ای غنی از واژگان نداشته باشید، کار شما برای فهم جدیدترین یافته های علمی دنیا در رشته و حوزه مطالعاتی تون خیلی خیلی سخت میشه.
دوره فیلم آموزش اصول یادگیری لغت‌های مهم و آکادمیک زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی زبانیــا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش اصول یادگیری لغت‌های مهم و آکادمیک زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی