اطلاعات دوره
آموزش موتور بازی سازی GameMaker Studio 2
مسیر آموزشی

آموزش موتور بازی سازی GameMaker Studio 2

23,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 23,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش موتور بازی سازی GameMaker Studio 2 قصد داریم نرم افزار گیم میکر 2 را از جهات مختلف پوشش و مورد بررسی قرار دهیم و قابلیت های مهم و اصلی آن را بیان کنیم. همانطور که از عنوان دوره مشخص است در این دوره آموزشی موتور بازی سازی گیم میکر استودیو 2 را از جنبه های مختلف پوشش داده و مورد برررسی قرار می دهیم. به طور کلی این نرم افزار برای همه افراد علاقه مند به ساخت بازی های دو بعدی یکی از بهترین گزینه هاست، علی الخصوص که این موتوربازی سازی علاوه بر پلتفرم های دسکتاپ و موبایلی، امکان عرضه بازی تحت پلتفرم های کنسولی را هم فراهم می کند. اما در این دوره آموزشی، قابلیت های مهم و اصلی موتور بازی سازی GameMaker Studio 2 را طی دو ساعت پیش برده و آموزش می دهیم. آنچه در آموزش موتور بازی سازی GameMaker Studio 2 بیان می شود:
دوره آموزش موتور بازی سازی GameMaker Studio 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط هادی نجار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موتور بازی سازی GameMaker Studio 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی