اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع ورد 2019
مسیر آموزشی

آموزش جامع ورد 2019

52,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 52,500 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش جامع ورد 2019 قصد داریم در حدود 10 ساعت ویدیو آموزشی به آموزش ورد از مبتدی تا پیشرفته بطور کامل همراه با مثال های کاربردی بپردازیم. در این دوره آموزشی نسخه 2019 Word را مورد بررسی و آموزش قرار می دهیم. همانطور که می دانید مایکروسافت ورد یکی از بهترین برنامه های نوشتن و ایجاد سند است که همواره در حال به رزورسانی می باشد و هربار قابلیت های بیشتری به آن اضافه می شود. یادگیری ورد برای همه افرادی که از سیستم کامپیوتری استفاده می کنند، ضرورت دارد. در آموزش جامع ورد 2019 قصد داریم به آموزش این نرم افزار بپردازیم و خیلی سریع و راحت کار با این نرم افزار را آموزش دهیم. سعی کرده ایم تمام گزینه های موجود را بصورت جامع و همراه با جزئیات بیان کنیم تا تمام مباحث را دربرگیرد. در واقع آموزش را از صفر شروع کرده و تنظیمات اولیه یک پروژه قبل از شروع کار را خواهیم گفت، سپس به مباحث پیشرفته تر می پردازیم. با مشاهده دقیق سرفصل های آموزش می توانید به جامع بودن دوره پی برد.
دوره آموزش جامع ورد 2019 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 52,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع ورد 2019 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهرا قره پاشا

با تشکر

کاربر سایت

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی