اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی رویت 2021 ویژه معماران - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی رویت 2021 ویژه معماران - مقدماتی

360,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 360,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش مقدماتی رویت ویژه معماران قصد داریم در 11 ساعت با زبانی ساده به معرفی نرم افزار رویت بپردازیم و ترسیمات اولیه و ابزار های کاربردی در آن را بررسی کنیم. Revit یک نرم افزار مدل سازی ساختمان است که به معماران و مهندسین ساخت و ساز کمک می کند تا با مدل سازی، ساختمان ها و زیرساخت های با کیفیت ایجاد کنند. نرم افزار رویت در رشته معماری از اهمیت زیادی برخوردار است که موجب می شود قبل از شروع به ساخت، یک نمونه از طرح اصلی را داشته باشید. اگر شما هم علاقه مند به معماری هستید در این دوره همراه ما باشید. در این آموزش کاربردی ترین ابزار نرم افزار رویت 2021 را خواهید آموخت. تلاش کرده ایم تا مباحث مورد نیاز را بدون اضافه گویی و متناسب با حیطه کاری بیان کنیم. در آموزش رویت ویژه معماران شما بصورت مقدماتی با محیط نرم افزار و ترسیمات اولیه آشنا شده و آماده ورود به دوره های پیشرفته تر خواهید شد. بعد از گذراندن این دوره می توانید در دوره های پروژه محور شرکت کنید و طراحی را از صفر تا صد بیاموزید. با توجه به سرفصل های دوره که در زیر ذکر شده است می توان گفت در این دوره از معرفی ابزارها و دستورات اضافی و بدون استفاده خبری نیست و تمام مباحث براساس تجربیات گردآوری شده است.
دوره آموزش مقدماتی رویت 2021 ویژه معماران - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فائزه اخوان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 360,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی رویت 2021 ویژه معماران - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی