اطلاعات دوره
آموزش توابع جدید اکسل 2021 - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش توابع جدید اکسل 2021 - متوسط

26,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 26,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش توابع اکسل قصد داریم تغییرات نسخه 2021 اکسل را نسبت به نسخه قبل بررسی کنیم و با توابع جدید اکسل 2021 آشنا شویم. از Microsoft Excel برای کار با داده و جدول استفاده می شود که امروزه یک نرم افزار کاربردی در صنایع مختلف است. توابع یکی از ویژگی و امکانات برجسته اکسل محسوب می شوند که این توابع شما را قادر می سازند محاسبات و تجزیه و تحلیل داده ها را سریع تر انجام دهید. در این دوره آموزشی تلاش کرده ایم تمامی توابع و ویژگی هایی که در اکسل 2021 اضافه شده اند را بررسی کنیم و نکات مربوط به آن ها و ترکیبشان با یکدیگر را آموزش دهیم. با انتشار نسخه 2021 اکسل و اضافه شدن توابع جدید، کار با توابع مورد توجه قرار گرفته شده است بنابراین در این دوره ابتدا ویژگی و امکانات جدیدی که به اکسل اضافه شده را بررسی سپس به بررسی  توابع جدید اکسل 2021 خواهیم پرداخت. همچنین با حل مثال های متعددی سعی کرده ایم بصورت کامل مباحث را بیان کنیم. در این دوره آموزشی تغییرات نسخه 2021 اکسل را نسبت به نسخه های قبلی بررسی می کنیم و با توابع جدید 2021 آشنا خواهیم شد.
دوره آموزش توابع جدید اکسل 2021 - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط دانیال باغی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 26,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش توابع جدید اکسل 2021 - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ah ma

خوب است

Elahe hoseyni

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی