اطلاعات دوره
دوره رایگان آموزش شناخت رنگ در طراحی - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره رایگان آموزش شناخت رنگ در طراحی - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره شناخت رنگ در طراحی قصد داریم بصورت رایگان به شناخت و کاربرد رنگ در طراحی بپردازیم و تمام مباحث و اصول شناخت رنگ را بیان کنیم. همه ی اجسام دارای رنگ هستند در واقع رنگ به یک جسم روح می بخشد. یکی از المان های مهم در بسته بندی و طراحی محصول رنگ است که محصول شما را به درستی معرفی و از رقبا متمایز می سازد. یک طراح گرافیک خوب باید توانایی انتخاب درست رنگ در طرح های خود را داشته باشد تا یک محصول حرفه ای را طراحی کند به همین دلیل انتخاب رنگ بسیار مهم و تاثیرگذار است. در واقع طراحان برای برقراری ارتباط با کاربران از رنگ های مختلف در طرح های خود استفاده می کنند که استفاده از این رنگ ها باید همراه با دانش باشد. به دلیل اهمیت این موضوع تصمیم به تهیه یک دوره کاربردی در زمینه شناخت رنگ گرفتیم تا بعد از مشاهده بتوانید به درستی رنگ ها را در طرح های خود استفاده کنید. در این دوره به بررسی گروه های رنگی و تاثیر آن ها در طراحی گرافیک می پردازیم و انواع رنگ ها را معرفی و جزئیات انتخاب رنگ را بیان می کنیم.
دوره دوره رایگان آموزش شناخت رنگ در طراحی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان آموزش شناخت رنگ در طراحی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی