اطلاعات دوره
آموزش عکاسی در شب - دوبله فارسی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی در شب - دوبله فارسی - مقدماتی

39,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 39,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش ویدیویی اصول و نحوه عکاسی در شب با دوربین از صحنه های خیابان و مکان هایی که نور کافی وجود ندارد را خواهید آموخت. عکاسی در شب احتمالا کمی سخت به نظر برسد ولی اگر اصول آن را یاد بگیرید متوجه خواهید شد که هیچ تفاوتی با عکاسی در روز ندارد. نبود نور طبیعی می تواند شرایط فوق العاده ای برای عکاسی به وجود بیاورد، شرایطی که در نور طبیعی نمی تواند وجود داشته باشد. در آموزش عکاسی در شب با دوربین، Sean Dalton استاد محبوب عکاسی در خیابان های بانکوک فرآیند گرفتن تصاویر بسیار زیبا بعد از غروب آفتاب را نشان می دهد. در این آموزش Dalton در  60 دقیقه هر آنچه که برای عکاسی در شب و  محیط های کم نور لازم است را بیان می کند. تمام نکات و ترفند های عکاسی بعد از غروب آفتاب را یاد می گیرید و بینش مستقیم را در ورک فلوی خلاقانه Sean Dalton پیدا خواهید کرد.
دوره آموزش عکاسی در شب - دوبله فارسی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ARTGURU مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی در شب - دوبله فارسی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجید توصیفی

بدون متن

ARTGURU

ممنون از شما دوست عزیز

مهدی کریمی سودرجانی

سلام بسیار عالی

رضا علی

با سلام. نکات کاربردی خوبی آموزش داده شده.

دنیا سخاوت

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی