اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عکاسی کودک به طور کامل - دوبله فارسی از لیندا - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی کودک به طور کامل - دوبله فارسی از لیندا - متوسط

29,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 29,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

عکاسی کودک نکاتی دارد که با توجه به آن می توانید از کودکان در خانه عکس های ماندگار بگیرد و سپس استفاده از فتوشاپ و لایت روم برای ویرایش عکس ها آموزش داده می شود  عکاسِ خانوادگی، لورن انرایت نحوه ی برنامه ریزی، کشف، عکاسی و ویرایش بهترین عکس های منتخب از کودکان و والدینشان را به شما آموزش خواهد داد. در این دوره نحوه ی پیدا کردن پس زمینه های جذاب در داخل و خارجِ خانه، استفاده از نور طبیعی و لوازم مربوط به سافت باکس ها را برای عکاسی از کودک را یاد خواهید گرفت. در پایان چگونگی بالا بردن کیفیت عکس ها را با لایت روم و فوتوشاپ را به شما آموزش خواهیم داد.
دوره آموزش عکاسی کودک به طور کامل - دوبله فارسی از لیندا - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی بلدشو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی کودک به طور کامل - دوبله فارسی از لیندا - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کامران کیانلو

خیلی عالیه خیلی خیلی خیلی عالیه

محمود شم آبادی

مطالب خوبی گفته شد. نکات ریز تخصصی که در کار، لازمه و معمولا نمیدونیم. در کنار سایر دوره های عکاسی، کاملتر هم میشه ممنون

مهدی دادخواه

همه موارد عالی بودند به جز کیفیت فیلم که کمی پایین بود.

مرتضی فیض

خوب بود

san san

از قرار دادن این اموزش خوب در سایتتون سپاسگزارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی