اطلاعات دوره
آموزش افزایش تمرکز و تقویت حافظه
مسیر آموزشی

آموزش افزایش تمرکز و تقویت حافظه

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید محمد حسینی4
  • زمان:1 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این فرادرس، یک آموزش تکنیکی و تجربه محور است، پس تمرین کردن مداوم و مستمر شما بعد از این آموزش بسیار مهم و سرنوشت ساز است. هدف از این فرادرس، آموزش تکنیک ها و مهارت های استفاده مفید از ظرفیت مغز و بالا بردن توانایی یادآوری است و در واقع با افزایش پهنای سیناپس (Synapse) که وظیفه انتقال اطلاعات بین دو نیم کره مغز را دارد سرعت پردازش مغز را افزایش می دهیم که باعث می شود تمرکز، حافظه و قدرت ذهن شما افزوده شود.
دوره آموزش افزایش تمرکز و تقویت حافظه دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمد حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش تمرکز و تقویت حافظه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی رضا

باسلام. خیلی خوب بود.

حسین

طرفند خوبی بود.

حسن

کلیات گفته شده بود برای اینکه متوجه بشیم کجای کار عدم تمرکز اشکال داره و به دنبال چه درمانی باید باشیم.

نازنین

روش تدریس مناسبی نبود

سهیل

خیلی آموزش کمک کننده ای بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی