اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی زبان بدن – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی زبان بدن – به زبان ساده

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این فرادرس، یک آموزش فشرده زبان بدن است که در کمتر از یک ساعت اطلاعات پرکاربرد زبان بدن و اطلاعات مربوط به ریز احساسات را به شما آموزش می دهد. شما با استفاده از این اطلاعات می توانید به ذهن طرف مقابل نفوذ کرده، از راست یا دروغ بودن حرف های او آگاه شوید، بفهمید که او چه احساسی دارد و با استفاده از این اطلاعات به راحتی با وی ارتباط برقرار کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از اطلاعات این آموزش و به کارگیری آن ها، بر طبق تئوری تغییر، در سریع ترین زمان ممکن اعتماد به نفس خود را افزایش داده و به فردی کاریزماتیک و محبوب تبدیل شوید.
دوره آموزش مقدماتی زبان بدن – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر صادق خواجه پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی زبان بدن – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

برای اطلاعات عمومی خودم دریافتش کردم، جالب بود. توی تخفیف هم گرفتم. تشکر از سایت خوب فرادرس.

ستاره

با عرض سلام و خدا قوت خدمت تیم فعال فرادرس و استاد گرامی آموزش مختصر و مفید بود و روان بیان شده بود، تنها مورد اینکه مباحث خیلی کلی بود و بهتر بود کمی جزئی تر مباحث بررسی میشد. با آرزوی توفیق روافزون

مهدی

بخاطر شغلم که مجبورم صحبت کنم خیلی خوب بود.

یاسین

خیلی سطحی و خلاصه بود.

کامران

من همواره از مخاطبین سایت شما هستم و از دیدن این آموزش و همانند این آموزش واقعا لذت بردم و خیلی کمک کننده بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی