اطلاعات دوره
آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیررضا نیک خواه4.5
  • زمان:3 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

قدرت و تاثیر شبکه‌های اجتماعی، در بحث بازاریابی، عرضه و فروش محصولات و یا خدمات مختلف، بر کسی پوشیده نیست. امروزه با گسترش و توسعه استفاده از اینترنت و سرویس‌های مرتبط با آن، مخصوصا وجود اینترنت بر روی گوشی‌های همراه، باعث شده تا دسته‌بندی جدیدی در مشاغل و ارائه خدمات و محصولات، در سر تا سر دنیا و از جمله کشور ما ایجاد شود. با یادگیری این اصول و رعایت قواعد و قوانین حاکم بر شبکه‌های اجتماعی، قطعا می‌توانید به اهداف فروش بالا و کسب سودهای مورد نظر برسید. بر همین اساس و در این آموزش، تلاش کرده‌ایم تا شما عزیزان را با این اصول و قواعد آشنا کنیم.
دوره آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

میتونست در بحث تبلیغات یکم پیشرفته تر باشه آشناییت کلی داد که خیلی مناسب بود.

تهمینه

من بلد بودم و فقط دنبال ترفندها بودم و برای همین این آموزش رو تهیه کردم.

سید محمد مصطفی

اولین آموزشی بود که از سایتتون تهیه کردم و به دردم خورد تونستم در این زمینه خودم کار کنم.

امیرحسین

خوب و مفید بود و کیفیت خوبی داشت.

احمدرضا

آموزش کاربردی با محتوای عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی