اطلاعات دوره
آموزش اصول مطالعه درسی – روش PQ6R برای یادگیری بهتر
مسیر آموزشی

آموزش اصول مطالعه درسی – روش PQ6R برای یادگیری بهتر

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:25 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عالمه معصوم4.7
  • زمان:1 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از عوامل مهم در یادگیری مطلوب، به کارگیری ظرفیت بالای یادگیری با استفاده از روش‌های صحیح و علمی مطالعه است. روش صحیح مطالعه، یک هنر، فن و مهارت است که باید آن را آموخت و به کار گرفت چون یکی از راه‌های شناخت و تحریک حس کنجکاوی، مطالعه کردن است، مهارتی که منشا بسیاری از مهارت‌های زندگی است و  اگر درست انجام شود، موفقیت‌های بسیار زیادی را به لحاظ علمی و روحی به همراه خواهد داشت.  روش PQ6R، تکنیک‌های امتحان‌شده‌ای را در یک سیستم ساده و قابل اجرا ارائه می‌کند که با به کارگیری آن یکی از پرقدرت‌ترین روش‌های علمی مطالعه را در اختیار خواهید داشت که می‌توانید برای یادگیری تمامی دروس، از آن استفاده کنید.
دوره آموزش اصول مطالعه درسی – روش PQ6R برای یادگیری بهتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عالمه معصوم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول مطالعه درسی – روش PQ6R برای یادگیری بهتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

تو یه برهه ای به این آموزش نیاز داشتم، اطلاعات کلی رو ازش دریافت کردم. ممنونم.

کاوان شفیعی

بسیار روان و قابل فهم این روش مطالعه مفید را  توضیح می دهند

حسنا

تمام قسمت های دوره رو با دقت مشاهده ونکته برداری کردم.بسیار کمک کننده بود مطالب مفیدی رو برای من یاداورشد.خودم بدون اینکه بدونم اسم و حتی روش این سبک مطالعه چیه سالهاست همینطوری درس خوندم.

Nilo

ممنون،خیلی از نکات رو بلد نبودم، برای تمرکز روی کنکور ارشد و خوندن کتاب های زیادی که در این زمینه هست، کاربردی بود (که یک بار برای همیشه مطالب رو بخونیم و به خاطر بیاریم...)

مهدی

نصف شو دیدم... روش درست مطالعه رو داره میگه. برای درسای تخصصی میتونه کمک کننده باشه بنده مهندس عمران می خونم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی