اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی اوریگامی و کار دستی با تا کردن کاغذ
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی اوریگامی و کار دستی با تا کردن کاغذ

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر3.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ستایش سادات کرانی3.6
  • زمان:2 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف این آموزش، رساندن داوطلبان یادگیرنده اوریگامی (Origami) به جایی است که بتوانند با ساخت آن آرامش خود را پیدا کنند، در حین درست کردن آن، دو نیمکره مغز خود را فعال کنند، بتوانند در سطح بالاتر، مسائل ریاضی را بهتر درک کرده و آموزش ببینند و طبیعت و الگوهای آن را هر چه عمیق‌تر درک کنند. از مباحث پایه شروع به تدریس می‌کنیم تا مخاطب بتواند قدرت تجسم مغزی و دست‌ورزی خود را افزایش دهد. این مراحل، اصولی و طی تجربه شخصی مدرس ترتیب‌گذاری شده است و علاوه بر کودکان، بزرگسالان و مربیان نیز می‌توانند گام به گام پیش بروند. در این فرادرس یاد خواهیم گرفت که کارهای اویگامی را از طرح‌های ابتدایی و آسان به مراحل حرفه‌ای برسانیم.
دوره آموزش مقدماتی اوریگامی و کار دستی با تا کردن کاغذ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ستایش سادات کرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی اوریگامی و کار دستی با تا کردن کاغذ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

یه مشکلی داشت اونم این بود که شکل هاش کم بود.

زهرا

برای پرورش کودکان بسیار مناسب، آموزش ها روان و قابل اجرا با دم دستی ترین وسایل.

فاطمه

خیلی آموزش خوب و مناسبی بود، همونی بود که می خواستم.

سالار

اگه اول ویدیو کاری که قراره درست بشه رو نشون میداد خیلی بهتر میشد

سهیل

بسیار عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی