اطلاعات دوره
آموزش ضرورت یادگیری سواد مالی و مدیریت مالی شخصی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ضرورت یادگیری سواد مالی و مدیریت مالی شخصی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:وحیده حاجی حسنی3.9
  • زمان:25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در سطح اقتصاد کلان، تدبیر اقتصادی کشورها و بنگاه‌های اقتصادی و در سطح اقتصاد خانوار، گذران زندگی بدون تدبیر اقتصادی مناسب، امکان‌پذیری خود را از دست‌داده و مدیریت منابع مالی و رویکردهای مناسب اقتصادی به معنی کاربرد فکر و تدبیر در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با مسائل مالی، ارزش زیادی پیدا کرده است. اگر در گذشته نه‌چندان دور، مدیریت مالی جز ضرورت‌های بنگاه‌های اقتصادی به‌حساب می‌آمد، امروزه مدیریت مالی را باید به ضرورت‌های زندگی شخصی و خانوادگی هر فردی اضافه نمود. ما در این آموزش قصد داریم تا ضرورت یادگیری سواد مالی و مدیریت مالی شخصی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.    
دوره آموزش ضرورت یادگیری سواد مالی و مدیریت مالی شخصی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحیده حاجی حسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ضرورت یادگیری سواد مالی و مدیریت مالی شخصی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ناصر

بیشتر بیان عناوین و مباحث این حوزه بود تا ارایه راهکار و روش حل مسیله

مصطفی

بیشتر به عنوان یک مقدمه در مورد ضرورت آشنایی با سواد مالی صحبت کردند و نکته ی آموزشی خیلی  مطرح نشده بود!

حدیث

خوب و مفید بود

SINA

به رو خوانی کتاب شبیه است

شهاب

بسیار کسل کننده است نوع تدریس ایشون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی