اطلاعات دوره
آموزش وان نت – یادداشت برداری و مدیریت اطلاعات با OneNote
مسیر آموزشی

آموزش وان نت – یادداشت برداری و مدیریت اطلاعات با OneNote

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار وان نوت (OneNote) از ابزارهای خانواده مایکروسافت آفیس است که با استفاده از آن می توان اطلاعاتی شامل: متن، محتوای چند رسانه ای (عکس، ویدئو، فایل صوتی و …)، جدول، نمودار و لینک را وارد و مدیریت نمود. در این فرادرس، چگونگی استفاده از وان نوت برای افزایش بهره وری، ساماندهی و مدیریت محتوا بیان می شود، همچنین قالب بندی در بهترین حالت ممکن برای استفاده و شیوه اشتراک گذاری محتوا هم بیان می گردد.
دوره آموزش وان نت – یادداشت برداری و مدیریت اطلاعات با OneNote دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آزاده سهرابی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش وان نت – یادداشت برداری و مدیریت اطلاعات با OneNote را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

بسیار کاربردی و جامع بود، پیشنهاد کردم دوستانم از آموزش استفاده کنند.

محسن

یکی از بهترین آموزش هااااااااا بود. انقدر خوب بود که در خصوص نوت کلی نکته یاد گرفتم و دارم استفاده می کنم.

سید محمد

حالت روخونی داشت، اما بازم نسبت به محتوایی که ارائه میشد خوب بود، چون من برای کارم یه جا مشکل خوردم و میخواستم یه کتاب 700 صفحه ای رو بخونم اما با فرادرس با ویدئویی که میبینم، راحت تونستم یاد بگیرم.

نگین

انقدر خوب بود که من دارم تو کارم استفاده می کنم و اصلا مشکلی نداشت. جامع و کامل بود.

محسن

آموزش رو کامل دیدم، کار آدم رو راه میندازه، خیلی پیشرفته نیست اما مباحث مقدماتی رو خوب مطرح میکنن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی