اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت تمرکز و توجه و راه های افزایش آن
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت تمرکز و توجه و راه های افزایش آن

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :11 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علیرضا طائی5
  • زمان:4 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما همانی هستیم که به آن توجه می کنیم و اگر ندانیم توجه ما چگونه مصرف می شود، آن وقت است که دچار مشکل می شویم. هر چه قدر قدرت آگاهی ما بیشتر شود، مطمئنا متوجه می شویم که در طول روز چه مقدار بازدهی داریم. این موضوع را باید دانست که هر چه قدر تمرکز انسان در هر کاری بیشتر باشد، بازدهی او نیز بیشتر خواهد شد. ذهن ما در یک زمان نمی تواند به دو چیز متفاوت متمرکز شود، در نتیجه عملکرد به شدت پایین می آید. در عصری هستیم که قدرت تمرکز به خاطر موضوعات مختلف پایین آمده است و در نتیجه باعث ضررهای زیادی شده است. اهمیت این آموزش در این است که با تمرکز داشتن مناسب، انسان می تواند بیشترین بازدهی را داشته و گام های موفقیت خود را خیلی آسان تر طی کند.
دوره آموزش مدیریت تمرکز و توجه و راه های افزایش آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا طائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت تمرکز و توجه و راه های افزایش آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسن

آقای طائی بهترین مدرس هستند. واقعا راضی بودم.

محمد امین

آخر هر درس تمرین عملی داشت که خیلی خوب بود.

مهدی

نکات دقیق تری که من نمیدونستم رو بهم گفت، فن بیان خوبی داشتند.

کامران

بهترین آموزشی که دیدم و باعث شد با سایتتون آشنا شم این آموزش بود. بی نظیر بود بعد از دیدن این آموزش بود که عاشق سایتتون شدم.

علیرضا

موضوعات جالبی بیان می کن مطالبی که شاید ما خیلی به اونها دقت نکنیم در زمان مطالعه یا موارد مشابه این.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی