اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با دوربین های مداربسته – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کار با دوربین های مداربسته – مقدماتی

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه استفاده از دوربین‌های مدار‌بسته در بخش‌های مختلف ساختمان، صنعت، مراکز تجاری و… بسیار گسترده است. دوربین‌های مداربسته برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به نیاز روزافزون بازار به تکنسین و کارشناسان خبره در حوزه دوربین مداربسته این آموزش به طور علمی و عملی جهت ورود افراد متقاضی به بازار کار آماده شده است. هدف از این فرادرس، آموزش مباحث مربوط به دوربین‌های مداربسته به صورت مقدماتی است و افرادی که قصد ورود به بازار کار را داشته باشند با استفاده از این آموزش و با کمی تلاش به راحتی می‌توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند.
دوره آموزش کار با دوربین های مداربسته – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سلمان حاجی‌آقاسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با دوربین های مداربسته – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رامین

بخشی با موضوع نصب هارد بر روی دستگاه مربوط به توضیحات منبع تغذیه هستش

یوسف

خیلی آموزش خوبی بود ازش تونستم استفاده کنم.

رضا

مباحث کامل و آموزش های کاملی بود.برای انجام یه کار کامل میشه رو این آموزش حساب کرد.

محمد

تا قسمت تئوریش دیدم، قسمت عملیشم تا حدودی دیدم میخواستم اینکارو راه اندازی کنم آموزش حضوری دیدم ولی به اندازه این آموزش خوب نبود، در این آموزش نکات مفید و به درد بخوری داشت.

مهدی

خوبه ولی یه کم راجع به سیم کشی و اینا کم توضیح دادند و خلاصه بود. سیم کشی های ساختمون ها خیلی پیچیده ست ولی ایشون بیشتر انواع دوربین رو گفته بودند. مثال ها باید بیشتر عملی باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی