اطلاعات دوره
آموزش شطرنج – تکنیک های وسط بازی
مسیر آموزشی

آموزش شطرنج – تکنیک های وسط بازی

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:یگانه آقامحمدی3.2
  • زمان:1 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بازی جذاب شطرنج، ورزش ذهن و تقویت کننده حافظه است. خلاقیت در مانور سوارها در وسط بازی شطرنج نمود می یابد. هنر استفاده از نقطه ضعف حریف و پوشاندن نقطه ضعف خود و تعویض به موقع مهره ها، از جمله مهارت هایی است که در مرحله وسط بازی شطرنج باید کسب شود. آشنایی با نحوه دفاع، استفاده درست از فضای بازی، دقت در تعویض مهره، توجه به زمان، گسترش صحیح هریک از سوارهای سبک و سنگین، کسب مهارت در تکنیک ها از جمله آچمزی، تفکر انتقادی و کشف راه های خارق العاده، همه جزو مهارت هایی هستند که در این فرادرس به آن ها می پردازیم.
دوره آموزش شطرنج – تکنیک های وسط بازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یگانه آقامحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شطرنج – تکنیک های وسط بازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ورزش سراسر اینترنت را در صفحه ورزش در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیدرضی

من خودم خیلی وقت بود دنبال آموزش شطرنج بودم. اما به نظرم لازم بود که یه کم عملی تر هم باشه.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی