اطلاعات دوره
آموزش مهارت سخنرانی – مدیریت استرس و افزایش اعتماد به نفس
مسیر آموزشی

آموزش مهارت سخنرانی – مدیریت استرس و افزایش اعتماد به نفس

379,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 379,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:24 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر محمد فروهر4.6
  • زمان:6 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این فرادرس، یک آموزش کاملا علمی و کاربردی است و مطابق با جدیدترین دستاوردهای روانشناسی و فیزیولوژیک انسان طراحی شده است. در کنار آن یک سری اقدامات کاربردی، ساده و همچنین بایدها و نبایدهایی را ارائه کرده ایم که به طور چشمگیری می تواند به شما در کاهش استرس و اضطراب سخنرانی کمک کند. در پایان این فرادرس قادر خواهید بود، در اغلب موارد بدون نیاز به دارو درمانی یا مراجعه به مشاور و روانشناس، با خود درمانی و کمترین هزینه بر ترس خود از سخنرانی فائق آیید. از ویژگی های خاص این آموزش، می توان به جامعیت، سادگی و کاربردی بودن آن اشاره کرد. این آموزش به همه کسانی که نمی خواهند در حصار ترس ها و تردیدهای خود باقی بمانند و خواهان تحول و پیشرفت خود و باز کردن دریچه های جدید بر روی زندگی خود هستند، مفید است.
دوره آموزش مهارت سخنرانی – مدیریت استرس و افزایش اعتماد به نفس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد فروهر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 379,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت سخنرانی – مدیریت استرس و افزایش اعتماد به نفس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفظل

خیلی عالی با تکنیک خوبی بیان شده بود راهکارها را دونه به دونه توضیح می دادند جدول و تمرین خوبی داشت.فرق استرس و اضطراب به خوبی بیان شده بود.

مریم

بخش زیادیشو مشاهده کردم محتوای خوبی داشت و من دوست داشتم.

مرجان

ضمن تشکر، نظر انتقادی من این است که فایل خسته کننده ست و مطالب موجود در آن در یک سرچ اینترنتی ساده در دسترس هست و معمولا از صداهای صاف و دل نشین باید استفاده شود. صدای موجود روی آموزش حس بیحالی را انتقال داد. سپاس

MINA

آموزش رو هفته پیش تو تخفیف خریدم و دیروز تکمیلش کردم. آموزش کاربردی و جذابی بود، روشهای مختلفی برای مواجهه با اضطراب سخنرانی مطرح شده که دست مخاطب رو برای انتخاب استراتژی مناسب باز میزاره. به نظرم در کنار محتوای خوب و جامع، جنبه انگیزشی بودن دوره رو هم باید در نظر داشت. در نهایت از مدرس دوره اقای محمد فروهر و همچنین سایت آموزشی فرادرس به خاطر نشر آموزشهای کاربردی تشکر میکنم. موفقیت هایتان مستدام باد.

میلیکس

عالی بود بسیار روان و کامل ممنون از استاد گرانقدر جناب آقای دکتر محمد فروهر بخاطر انتشار چنین محتوای جامع و مفیدی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی