اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت زمان جهت بهره وری شخصی و حرفه ای
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت زمان جهت بهره وری شخصی و حرفه ای

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :36 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عبداله شریفی4.4
  • زمان:1 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در زندگی شخصی و حرفه ای هر فرد بارها رخ داده است که تمام روز را مشغول به انجام کارهای مختلف بوده است، اما در انتهای روز به نظر می رسد که هیچ کار خاصی را انجام نداده است، همچنین در برخی از موارد با وجود سعی و کوشش فراوان برای به اتمام رساندن یک کار در یک بازه زمانی، از اتمام آن کار، ناتوان هستیم. نکته اصلی در تمامی این موارد، عدم توانایی مدیریت صحیح زمان است. در این فرادرس با مدیریت زمان، جهت افزایش بهره‌وری در کارهای شخصی و حرفه‌ای آشنا می‌شویم. این موضوع به ما یاد خواهد داد که چطور از زمان خود بهتر استفاده کنیم، چگونه کارهای خود را اولویت‌بندی کنیم و در نهایت، چطور توازنی بین زندگی حرفه‌ای (کار) و زندگی شخصی خود برقرار کنیم.
دوره آموزش مدیریت زمان جهت بهره وری شخصی و حرفه ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عبداله شریفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت زمان جهت بهره وری شخصی و حرفه ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سینا

مثال هاش بود که مطالب رو داخل ذهن گنجاند بسیار آموزش خوبی بود دست استاد درد نکنه.

سما

تو این زمینه آموزش خوب پیش رفت برای من.

طاها

بیان استاد عالی بود کلا من هر چی از فرادرس گرفتم خوبه خیلی حرفه ای دارید کار می کنید.

سویل

من به همه این آموزش رو پیشنهاد می کنم. تشکر از شما.

فاطمه

چقدر مفید هستید، چقدر خوب و مناسب بود. من به همه بچه ها و دوستان افغانستانیم هم معرفی کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی