اطلاعات دوره
آموزش طراحی بدنه سخنرانی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی بدنه سخنرانی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی رضوانی تبار4.9
  • زمان:8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر سخنرانی را به عنوان هر نوع صحبتی که یک هدف، یک مبدا و یک مقصد دارد تعریف کنیم، همه ما در طول روز چندین مرتبه سخنرانی می‌کنیم و از این طریق می‌توانیم نیازهای خود را مطرح کرده و برآورده سازیم. حال، آگاهی از این که چطور سخنرانی خود را طراحی کنیم تا دقیقا قصد و هدفی که در ذهن داریم برآورده شود، یک موضوع بسیار مهم است که عدم آگاهی از آن باعث می‌شود که علی‌رغم تلاش‌هایی که برای ارائه یک سخنرانی خوب انجام داده‌ایم، خروجی مطلوبی نداشته باشیم. ما در اين آموزش قصد داريم تا  آشنایی با بدنه سخنرانی را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش طراحی بدنه سخنرانی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی رضوانی تبار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی بدنه سخنرانی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی