اطلاعات دوره
آموزش معرفی پایگاه اطلاعات مقالات اسکوپوس (Scopus) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش معرفی پایگاه اطلاعات مقالات اسکوپوس (Scopus) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فرادرس حاضر پس از بیان ضرورت های نگارش یک مقاله علمی، نحوه انتخاب یک موضوع مناسب را برای تحقیق آموزش خواهد داد. پس از آموزش امکانات موجود، جهت اثبات نو بودن موضوع تحقیق، به نحوه نگارش یک مقاله علمی و اصول حاکم بر آن خواهد پرداخت. سپس نحوه انتخاب یک ژورنال مناسب و شیوه ارسال یک مقاله به آن ژورنال را به صورت مفصل ارائه خواهد داد و در نهایت نحوه اصلاح مقاله داوری شده را آموزش می دهد. ما در این آموزش قصد داریم تا نحوه کار با سامانه اسکوپوس (Scopus) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش معرفی پایگاه اطلاعات مقالات اسکوپوس (Scopus) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حسین میر سعید قاضی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معرفی پایگاه اطلاعات مقالات اسکوپوس (Scopus) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

farzaneh

خیلی خوب

مهدی

بسیار سپاسگزارم .

hoseinshahmoradi

با سلام و احترام خیلی مفید بود . خسته نباشید

امین رحیمی پور

با سلام و خسته نباشید. کیفیت صدا و تصویر قابل قبول هست. به دانشجو های دوره تحصیلات تکمیلی واقعا توصیه میشه. محتوای این درس بسیار قابل قبول هست. تسلط استاد بسیار بالاست و مطالب به اندازه کافی توضیح داده میشن.. هم کسی که بلده خسته نمیشه هم کسی که بلد نیست کامل یادمیگیره.

حسین

سلام. با سپاس فراوان از آموزش مفیدتون. در صورت امکان نحوه بررسی درصد سرقت ادبی یک مقاله رو توضیح بدید. چون این موضوع یکی از مواردی هست که باعث میشه مقاله قبل از ورود به مرحله داوری توسط سردبیر ریجکت بشه. همچنین راههای تصحیح شباهت نوشتار متن مقاله با سایر مقالات که مصداق سرقت ادبی هست رو هم توضیح بدید. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی