اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بازیابی اطلاعات حذف شده
مسیر آموزشی

آموزش بازیابی اطلاعات حذف شده

379,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 379,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در خیلی از موارد برای بازیابی اطلاعات، به تعمیرات فیزیکی و دست کاری اجزای هارددیسک، نیاز داریم، اما در بسیاری از موارد هم امکان بازیابی حجم زیادی از اطلاعات حذف شده، توسط نرم افزارهای مربوطه وجود دارد. با توجه به حفظ حریم شخصی و حفظ امنیت اطلاعات شغلی و یا شخصی، بازیابی اطلاعات توسط افراد غریبه گاها می تواند مشکل ساز شود. بنابراین بهتر است که با تکنیک ها و نحوه بازیابی اطلاعات به شیوه های مختلف آشنا باشیم که تا حد امکان دچار این نوع مشکلات نشویم. در این فرادرس، چند نرم افزار قدرتمند و البته با کاربری ساده را جهت بازیابی اطلاعات به مخاطبان آموزش خواهیم داد که به یادگیری نحوه کار کردن با این برنامه ها کمک می کند و آن ها را از برون سپاری بازیابی اطلاعات بی نیاز کرده و همچنین تا حد بسیار زیادی از اطلاعات حذف شده را می توانند بازیابی کنند.
دوره آموزش بازیابی اطلاعات حذف شده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 379,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازیابی اطلاعات حذف شده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد مهدی

عالی بود من میخواستم بدم بیرون با کلی هزینه برام ریکاوری کنن اما با این دوره و همون نرم افزار اول تونستم حدود 70 درصد از اطلاعاتم رو برگردونم. خیلی ممنون

علیرضا

توضیحاتش برای من مفید بود چون با استفاده از این آموزش تونستم اطلاعاتمو بازیابی کنم.

علیرضا

خیلی خلاصه و مبتدی بود.

علی

عالی بود ممنون

مسعود

خوب بود ولی یک مقدار باید کامل تر ارائه میشد. باید با جزئیات بیشتری آموزش رو بیان می کردند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی