اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انواع داده و ساختارهای مدیریت و ذخیره سازی اطلاعات (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش انواع داده و ساختارهای مدیریت و ذخیره سازی اطلاعات (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، سعی شده است که آشنایی با انواع داده و اطلاعات، انواع داده های ساده و پایه، ساختارهای پیچیده داده و بخش های تعریفی برنامه های کامپیوتری و... مورد بحث واقع شود و یک دید کلی به مخاطبان ارائه شود. مطالب این دوره آموزش به نحوی تنظیم شده اند که افراد را بر یادگیری هر زبان برنامه نویسی آماده می کند و دیدی کلی در مورد دانش برنامه نویسی به آن ها می دهد.
دوره آموزش انواع داده و ساختارهای مدیریت و ذخیره سازی اطلاعات (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انواع داده و ساختارهای مدیریت و ذخیره سازی اطلاعات (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

صالح

کارتون عالیه؛ هیچ آشنایی با زبانهای برنامه‌نویسی نداشتم، الان کاملا متوجه و علاقمند شدم مرسی از آقای دکتر کلامی، که خیلی ساده و شیوا مطالب رو توضیح میدن و البته مشتری ویدیوهاتون شدم چون علاوه بر کیفیت بالای آموزشی، قیمتهاتون هم عالیه سپاسگذارم و پیروز باشید.

عطیه

با سلام خدمت گروه محترم فرادرس آموزش ها بسیار روان و کامل بود و برای افرادی که چندین سال از درس فاصله گرفتن و خیلی نکاتو فراموش کردن عااالیه. ممنون از آقای دکتر کلامی هریس بخاطر کلام رساشون . و با تشکر از گروه فرادرس .

حمید

خیلی عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی