اطلاعات دوره
آموزش انواع دستورها و بخش های سازنده یک برنامه (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش انواع دستورها و بخش های سازنده یک برنامه (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، سعی شده است که آشنایی با انواع دستورهای مورد استفاده در برنامه های کامپیوتری، انواع دستورها، انواع خطا در برنامه های کامپیوتری مورد بحث واقع شود و یک دید کلی به مخاطبان ارائه شود. مطالب این آموزش به نحوی تنظیم شده اند که افراد را بر یادگیری هر زبان برنامه نویسی آماده می کند و دیدی کلی در مورد دانش برنامه نویسی به آن ها می دهد.
دوره آموزش انواع دستورها و بخش های سازنده یک برنامه (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انواع دستورها و بخش های سازنده یک برنامه (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

.m.m.pastecan2

سلام کلا فرادرس حرف نداره "بی تعارف میگم واقعا منحصربفرد وعالی

کاربر

خیلی عالی ممنونم از فرادرس و همینطور استاد کلامی هریس خدا خیرتون بده

شکیب

با عرض خسته نباشید به تیم بسیار موفق فرادرس ، ممنون بابت آموزش هایی که در سایت به صورت رایگان قرار می دهید ، از دکتر کلامی هریس هم کمال تشکر را دارم ، شیوه آموزشی ایشان بسیار عالی است ، و من با درک بالایی مطالب را متوجه می شوم ، با مثال های فراوانی که ایشان می آورند ، طبقه بندی درست و اصولی موضوعات و انجام برخی تمرینات دیگر هیچ جایی برای انتقاد نمی ماند ، افرادی که می خواهند در حوزه برنامه نویسی و کلا مباحث مربوط به نت فعالیت کنند بسیار توصیه می کنم که ابتدا این مجموعه آموزش های مقدماتی را ملاحضه نمایند تا با یک دید خوب به مسائل ، وارد موضوعات پیشرفته تر شوند. بازهم مممنون و سپاسگزار

محمد

نحوه تدریسشونو پسندیدم به زبان ساده و خیلی واضح توضیح داده شده و از همه مهمتر مثل خیلی از مدرسان دیگه نمیخواستن با استفاده از کلمات خیلی پیچیده نشون بدن که بار علمیشون زیاده. این خیلی جالب بود برام. نتیجه گیری: عالی

راستگو

عالی بسیار عالی آقای دکتر کلامی همشهری ما هستند ولی به دور از تعصب واقعا عالی هستند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی