اطلاعات دوره
آموزش هدف گذاری و انتخاب مسیر در زندگی – بخش دوم
مسیر آموزشی

آموزش هدف گذاری و انتخاب مسیر در زندگی – بخش دوم

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا طائی4.6
  • زمان:2 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش مخاطب به خوبی خواهد آموخت که چگونه هدف گذاری و برنامه ریزی کند، چگونه مطابق با برنامه ریزی که مد نظر دارد جلو برود و در نهایت به دستاوردهای جدید و خوبی در زندگی برسد. تفاوت بین افراد موفق و ناموفق در نوع دیدگاهی است که نسبت به زمان و استفاده از آن دارند. در بخش اول آموزش در خصوص رسالت، اهمیت آن و اینکه می تواند چه دستاوردهایی داشته باشد صحبت شده است و در ادامه، این آموزش ها به مخاطب کمک خواهد کرد تا بتواند آموخته های بخش رسالت را پیاده سازی و اجرا کند. در این مسیر قطعا با مسائل و چالش هایی رو به رو خواهد شد که می تواند به کمک آموزش های ارائه شده و تلاشی که انجام می دهد از آن ها عبور کرده و زندگی بهتری را تجربه کند.  
دوره آموزش هدف گذاری و انتخاب مسیر در زندگی – بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا طائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هدف گذاری و انتخاب مسیر در زندگی – بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرشاد

آموزش ها عالی و کاربردی... در کنار این آموزش پیشنهاد میکنم آموزش اثر مرکب رو هم مشاهده کنید دوستان

پویا

مدرس روش تدریس مناسبی داشتند، انشالله موفق باشند.

مریم

سرفصل های کلی کتاب های روانشناسی رو بیان کرده بودند و کلیت موضوع رو به مخاطب انتقال میدادند.

سپهر

محتوای خوبی داره اما نحوه بیان حالت تند خوانی با لحن ثابت داره که تاثیرگذاری محتوا بر مخاطب رو کم میکنه.

علی

سلام. وقت بخیر، در حین کار گوش دادم سری اول،  قبلا هم بخش اول را تهیه کرده بودم با بقیه محصولات که من استفاده کرده بودم متفاوت بود. به دور از برانگیختن هیجان و انگیزه راه حل های خوبی ارائه شده؛ به نظر بنده خیلی خوب بود. از جناب طائی نهایت تشکر را دارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی