اطلاعات دوره
آموزش مهارت مدیریت و مقابله با خلق منفی
مسیر آموزشی

آموزش مهارت مدیریت و مقابله با خلق منفی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:لیلا شاکری2
  • زمان:2 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آمارها نشان می‌دهد تا سال 2030 عامل اصلی مرگ انسان‌ها، افسردگی خواهد بود. با پیشرفت و تغییر الگوی زندگی مردم الگوی بیماری‌ها نیز تغییر کرده و از آنجا که انسان، موجودی چند‌بعدی است، بنابراین پیشگیری و درمان این بیماری‌ها نیز مستلزم مداخلات پیچیده‌‌تری است و لزوما باید تحت درمان جسمی، روانی و نیز مداخلات اجتماعی قرار بگیرد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که چنین حالاتی را تجربه می‌کنید با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین و موثرترین راهکارهای پیشگیری و مقابله با اختلال افسردگی یعنی مهارت مقابله با خلق منفی آشنا شوید.
دوره آموزش مهارت مدیریت و مقابله با خلق منفی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلا شاکری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت مدیریت و مقابله با خلق منفی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ارمان

برای استفاده همه خوب نیست ، فکر کنم به درد کسایی که اکادمیک روانشناسی میخونن بخوره به کار من که نمیاد و خیلی مدرسش تند تند توضیح میده

محمد

با درود و احترام بیان مدرس خوب بود ولی محتوای دوره به هیچ وجه مطابق نیاز های عموم نیست برای کسی که بصورت اکادمیک میخواد روانشانسی رو پیگیری کنه شاید مناسب باشه.....

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی