اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویرایش فایل های پی دی اف PDF با PDF–XChange Editor
مسیر آموزشی

آموزش ویرایش فایل های پی دی اف PDF با PDF–XChange Editor

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اکثر مواقع ما نیاز داریم تا بر روی این اسناد، ویرایش، ملاحظات، کامنت‌ها، رمزگذاری و… را انجام دهیم، این کارها در نرم‌افزارهای معمولی نمایش اسناد PDF امکان‌پذیر نیست. نرم‌افزار PDF-XChange Editor قدرتمندترین نرم‌افزار ویرایش انواع فایل‌های PDF به شمار می‌رود. در این نرم‌افزار قابلیت‌های مهمی چون: ایجاد و ویرایش فرم‌ها، ایجاد و ویرایش تمبرهای پویا، تبدیل PDF به Microsoft PowerPoint، فشرده‌سازی و کاهش حجم فایل PDF با متدی هوشمند و منحصر به فرد، ایجاد و مدیریت فایل‌های پیشرفته PDF، ویرایش مستقیم محتوا، ترکیب کردن PDF، ساپورت XPS و دیگر فرمت‌ها، پشتیبانی از سربرگ و پاورقی، حذف صفحات، حرکت دادن صفحات با Drag & Drop و استخراج صفحات در فایل PDF جدید را دارد. با توجه به گستردگی استفاده از فایل‌های PDF و امکانات وسیع این نرم‌افزار جهت ویرایش یا تبدیل اسناد دیگر به این فرمت، آشنایی با این نرم‌افزار کمک زیادی به کاربران آن به خصوص اساتید، دانشجویان، کارمندان، متخصصان، پرسنل دفتری و… می‌نماید.
دوره آموزش ویرایش فایل های پی دی اف PDF با PDF–XChange Editor دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد دهقانی سانیج مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویرایش فایل های پی دی اف PDF با PDF–XChange Editor را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

میثم

کارم رو راه انداخت؛ تسلط مدرس خوب بود، کیفیت تصاویر و ویدئو عالی بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی