اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش قوانین چک – از صدور چک تا دعاوی حقوقی و کیفری
مسیر آموزشی

آموزش قوانین چک – از صدور چک تا دعاوی حقوقی و کیفری

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چک یکی از اوراق تجاری و رایج ترین وسیله پرداخت است که در حقیقت جایگزین پول می شود. اهمیت و نقش چک به عنوان ساده ترین وسیله پرداخت، در تنظیم روابط و اعمال حقوقی و داد و ستد در بین مردم بسیار واضح است، چون همه ما روزانه شاهد و ناظر به گردش درآمدن تعداد بی شماری از این برگ ها هستیم و امروزه بیشتر فعالیت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی در جامعه با استفاده از چک تنظیم می گردد و جریان پیدا می کند.
دوره آموزش قوانین چک – از صدور چک تا دعاوی حقوقی و کیفری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط خدیجه کارگر اسفندابادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قوانین چک – از صدور چک تا دعاوی حقوقی و کیفری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حمید

یه مقدار با قانون جدید مثل چکاوک و... فرق داشت.

رضا

درود. باتشکر از خانم دکتر اسفندآبادی که خیلی روان و ساده مسائل مربوط به چک را توضیح میدهند. بنظر من خیلی خوبه که همه مردم راجب به قوانین چک آگاهی لازم را داشته باشند تا از مشکلات مربوط به چک و نحوه رسیدگی و پیگیری آگاهی داشته باشند.

اکرم

به طور روان و ساده بدون پیچیدگی تمام مطالب عنوان شده بود.

سمیرا

در مقایسه با موسسه های دیگه واقعا فرادرس بهترینه. تشکر میکنم از عوامل محترم و مدرس این آموزش.

یحیی

خیلی آموزش خاصیه و به نظرم برای امنیت خیلی مهمه. من برای کسب اطلاعات عمومیم اینو تهیه کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی