اطلاعات دوره
آموزش مدیریت و تنظیم خواب
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت و تنظیم خواب

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجید قندی زاده4.8
  • زمان:4 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مفیدترین استراحت‌ها که لازمه‌ داشتن یک زندگی پرنشاط و پر از آرامش است، خواب خوب و کافی است. برخی گمان می‌کنند خوابیدن، کار آسانی است، به طور مثال کافی است در جای خود دراز بکشید و با خاموش کردن چراغ‌ها و بستن چشم‌ها به راحتی به خواب بروید، چند ساعت بعد از خواب برخیزید، احساس شادابی و نشاط را تجربه کنید و آماده کار و فعالیت تازه‌ای شوید. استفاده از این آموزش شروع یک تلاش فوق‌العاده برای شما است، چرا که اگر دچار مشکلات خواب هستید، با استفاده از راهکارهای آن، راه درمان را پیش ببرید و اگر در زمینه مشکلات خواب نیز مشکلی ندارید، با بالا بردن کیفیت خواب، از مشکلات آینده پیشگیری کنید.
دوره آموزش مدیریت و تنظیم خواب دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجید قندی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت و تنظیم خواب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی