اطلاعات دوره
آموزش اس کیو ال سرور SQL Server – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اس کیو ال سرور SQL Server – مقدماتی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ضحی شبر4.3
  • زمان:9 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

SQL Server یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهایی است که می تواند ما را در ساخت، نگهداری و مدیریت بانک های اطلاعاتی یاری دهد. این نرم افزار در عین حال که بسیار قدرتمند و کامل است و می تواند تمام نیازهای مدیران بانک های اطلاعاتی را پوشش دهد، دارای محیطی گرافیکی بسیار روان و معمول است و انجام پیچیده ترین کارها را برای شما به ساده ترین روش های ممکن فراهم کرده است.
دوره آموزش اس کیو ال سرور SQL Server – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ضحی شبر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اس کیو ال سرور SQL Server – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیدامیر

جامع و کامل بود. من خیلی حس خوبی دارم به فرادرس و نوع آموزش ها.

امیرحسین

فوق العاده بود تدریس ایشون، ایشون اکثر موارد رو میگفتن.

مهدان

هوش مصنوعی واقعا پکیج هست، که یه مقدارش نیاز به این آموزش هست. من کتاب ایشون رو هم مطالعه کردم اما کسی اگه قبلش پایگاه داده ندیده باشه نمیتونه با این آموزش زیاد پیش میره چون حتما باید قبلش آشنا باشی وگرنه خسته کننده میشه.

فتح الله

کاملا از 0 شروع به تدریس شده و بود و برای استفاده در سطح مقدماتی واقعا خوبه این آموزش.

صابر

نسبت به قیمتی که داره خوبه، ولی بهتره پوشش دهی بالاتری داشته باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی