اطلاعات دوره
آموزش رابط گرافیکی پای کیوت PyQt در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش رابط گرافیکی پای کیوت PyQt در پایتون

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرزین عبدی4.6
  • زمان:5 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه زبان پایتون (Python) به دلیل سادگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. بنابراین شما می‌توانید با کمترین کدنویسی در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید. موضوع دیگری که باعث محبوبیت زبان پایتون شده، چند پلتفرم بودن آن است که شما می‌توانید برنامه‌های خود را با تغییرات اندک بر روی سیستم عامل‌های ویندوز (Windows)، مکینتاش (Macintosh)، لینوکس (Linux) و… اجرا کنید. یکی از جذابیت‌های پایتون وجود رابط‌های گرافیکی مختلف مانند: PyQt و Tkinter است که  ما در این فرادرس PyQt را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
دوره آموزش رابط گرافیکی پای کیوت PyQt در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرزین عبدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رابط گرافیکی پای کیوت PyQt در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

خیلی لولش بالا نبود و این که محتواش جدید نبود.

نایاب

به معنای واقعی خسته نباشید میگم بهتون استاد. واقعا کارتون درسته، من زیاد نمیتونم با دوره های آنلاین ارتباط بگیرم اما این آموزش رو باوجود اینکه شاغل هستم در کمتر از پنج روز تمام کردم.

نازنین

با سلام و خدا قوت خدمت شما استاد گرامی. دوره ی واقعا عالی و مفیدی بود ولی اگر مباحث پیشرفته را هم اضافه کنید، خیییییلی خییییلی بهتر میشه

حسین

از مزایای این دوره می‌توان به تسلط کامل استاد و مثال هایی که زده میشه و آدم برای ادامه ی بحث کنجکاو میشه و بنظرم که یک دوره ی کامل و بدرد بخور هست و خریدش رو پیشنهاد میکنم

پژمان

آموزش خوبی بود، واقعا لازمش داشتم، مدرس خیلی سلیس و روان توضیح میده، در کل عالی بود، ممنونم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی