اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مفاهیم آماری در داده کاوی و پیاده سازی آن در پایتون Python
مسیر آموزشی

آموزش مفاهیم آماری در داده کاوی و پیاده سازی آن در پایتون Python

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:اهورا کشاورز4.7
  • زمان:4 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش مفاهیم آماری مورد نیاز برای تحلیل داده‌ها و پیاده‌سازی الگوریتم‌های یادگیری ماشین آموزش داده می‌شوند، به گونه‌ای که نیازی به آشنایی قبلی با این مفاهیم وجود نداشته باشد و سپس تمام روش‌ها و مفاهیم ارائه شده به صورت عملی و در محیط پایتون که یکی از قوی‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در حوزه داده‌کاوی است، پیاده‌سازی می‌شوند به گونه‌ای که مخاطب توانایی استفاده عملی از مفاهیم آماری را داشته باشد و بتواند از آن‌ها در حوزه‌های مختلف داده‌کاوی استفاده کند.
دوره آموزش مفاهیم آماری در داده کاوی و پیاده سازی آن در پایتون Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اهورا کشاورز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مفاهیم آماری در داده کاوی و پیاده سازی آن در پایتون Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهرا

بسیار عالی بود، مفاهیم را به بهترین شکل ممکن انتقال داده بودند.

ابراهیم

سلام خیلی ممنون اموزش بسیار خوبی بود بسیار ممنون

Laleh

عالی عالی. مطالب خیلی منسجم و تدریس و توضیحات و نکات هم عالی. تشکر فراوان از مدرس محترم و تیم فرادرس.

امیررضا

عالی بود. من خودم حیلی تونستم استفاده کنم. ممنونم.

علی

از اینکه تیم فرادرس آنقدر در زمینه یادگیری ماشین داره قوی عمل میکنه بسیار سپاسگزاریم، درحال تبدیل شدن به منبعی قوی زبان فارسی در هوش مصنوعی هستید، بسیار سپاسگزاریم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی