اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی PostgreSQL برای مدیریت پایگاه داده
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی PostgreSQL برای مدیریت پایگاه داده

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد وفایی مقدم5
  • زمان:2 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس به آموزش PostgreSQL می پردازیم و مرحله به مرحله دستورات و نمودارهای مربوط به تحلیل و کد نویسی پایگاه داده را پیش می بریم. هدف از این آموزش یادگیری بانک اطلاعاتی PostgreSQL بوده که در ابتدای آن به موارد مورد نیاز برای یادگیری، مانند: نصب، ایجاد سرور و اصطلاحات کاربردی پرداخته و سپس در ادامه به مدیریت جداول، شماتیک ها، Function ،View ها و همچنین در بخش پیشرفته آن به مباحثی مانند: کار با داده، آرایه، Json، ارث بری جداول و... می پردازیم.
دوره آموزش مقدماتی PostgreSQL برای مدیریت پایگاه داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد وفایی مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی PostgreSQL برای مدیریت پایگاه داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حامد

کامل و دقیق بود راضیم

mahan

برای افراد مبتدی خیلی خوب و کامل توضیح داده شده ، مفاهیم کامل بود .خسته نباشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی