اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی تفسیری ساختاری ISM با متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی تفسیری ساختاری ISM با متلب MATLAB

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیر آذرفر4.9
  • زمان:1 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدل سازی تفسیری ساختاری روشی برای بررسی اثر هرکدام از متغیرها روی متغیرهای دیگر است. ترفندی برای سنجش ارتباط موثر و برای توسعه چارچوب مدل به کار می رود. از اواسط دهه هفتاد میلادی گروهی از تکنیک های ساختاردهی مساله که به دنبال حل مساله و تنها به دنبال نمایش ساختارهای اصلی مساله بودند، توسعه داده شدند که ISM یکی از این تکنیک ها به شمار می رود. ISM با استفاده از نظرات خبرگان و به روشی بسیار ساده و نزدیک به عملکرد ذهن انسان به دنبال نمایش سطح بندی مولفه های دخیل در یک مساله می گردد.
دوره آموزش مدل سازی تفسیری ساختاری ISM با متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر آذرفر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی تفسیری ساختاری ISM با متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آرزو

هم مطالب خیلی خوب یاد گرفتم و هم تونستم به دیگرانم خوب یاد بدم.

اکبر

من این آموزش رو برای قسمت برنامه زیری با متلب می خواستم که خوب بود. روش های جدیدتر هم اگر بهش پرداخته بشه بهتره.

علی

آموزش کامل و جامعی بود مواردی رو در این اموزش ذکر کردند که در کتاب ها پیدا نمیشد.

امیررضا

من ISM رو بلدبودم و این آموزش رو برای پیاده سازی در متلب به صورت خیلی فوری نیاز داشتم که حقیقتا خیلی مفید واقع شد. برخی مطالب زیاد توضیح داده که برای کسی که نیاز نداشته باشه مشکلی ایجاد نمی کنه.

صفرعلی

این آموزش هم جدید بود و هم کاربردی و عملی. آموزشیه که همه جا پیدا نمی شه. واقعا عالیه. من برای نوشتن یک فصل از پایان نامه ارشدم این آموزش رو احتیاج داشتم که خودم تونستم اونو بنویسم. هم به روز و هم عملیاتی توضیح داده بودند. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی