اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی سیستم های ریزپردازنده ای با EMU8086 و CodeVisionAVR
مسیر آموزشی

آموزش طراحی سیستم های ریزپردازنده ای با EMU8086 و CodeVisionAVR

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس ابتدا با اصول کلی و اجزای اصلی یک سیستم ریزپردازنده ای از جمله: حافظه ها و گذرگاه ها آشنا خواهید شد و سپس به سراغ بخش اصلی این آموزش که آشنایی با یک ریزپردازنده قوی و همچنان پرکاربرد به نام 8086 است، پرداخته شده و شباهت ها و تفاوت های آن با ریزپردازنده های پنتیوم مورد بررسی قرار می گیرد. مهم ترین بخش این قسمت از این فرادرس، بررسی های رجیسترهای ریزپردازنده ها است. در ادامه به معرفی یک نرم افزار خوب برای آشنایی با زبان کامپیوتر به نام EMU8086 خواهیم پرداخت. با دستورات زبان اسمبلی آشنا شده و مثال های کاربردی از زبان اسمبلی را حل خواهیم کرد. در درس چهارم به سخت افزار ریزپردازنده 8086 خواهیم پرداخت و نحوه راه اندازی آن را توضیح می دهیم.  
دوره آموزش طراحی سیستم های ریزپردازنده ای با EMU8086 و CodeVisionAVR دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اکبری جعفرآبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی سیستم های ریزپردازنده ای با EMU8086 و CodeVisionAVR را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ندا

ممنون از تدریس استاد گرامی آموزش مفیدی بود، و دید مناسبی نسبت به ریزپردازنده‌ها به من داد.

محمد

برای امتحانی که داشتم تهیه کردم، خیلی ساده تر از اون مبحثی که استادای دانشگاه تدریس میکنند یاد میده. استادای دانشگاه مطالب رو کش میدهند ولی این آموزش اصل مطلب رو توی کمترین ساعت یاد میداد.

فاطمه

عالی بود ممنون از زحمات شما و مجموعه فرادرس

محمد مهدی

خوب بود.

امیر

محتوا بسیار عالی بود. صدای مدرس هم خوب بود مفاهیم خیلی خوب توضیح داده شد با تشکر از فرادرس بابت تهیه این ویدیو

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی