اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی 2048
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی 2048

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد ذوالقدر5
  • زمان:5 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، یک بازی ساده و معروف، به نام 2048 به صورت گام به گام و توسط زبان برنامه‌نویسی Java پیاده‌سازی شده است. این بازی، با الگوریتم‌های مشابه بازی اصلی و همچنین دیزاین متفاوت و تم دارک پیاده‌سازی شده است. در این درس، به صورت عملی نشان داده شده است که چگونه می‌توان از Canvas برای ساخت یک Custom View و همچنین پیاده‌سازی انواع بازی‌های اندرویدی استفاده نمود. بازی 2048، یک بازی با گرافیک ساده اما ایده ناب است که با استقبال بسیار خوبی در سراسر جهان روبه رو شده است.
دوره آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی 2048 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد ذوالقدر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور اندروید استودیو – ساخت بازی 2048 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوطالب

مدرس بیان خوبی داشتند و کاملا مسلطه ممنون از فرادرس.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی