اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آرایه های دو بعدی - ماتریس ها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آرایه های دو بعدی - ماتریس ها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

الگوریتم شالوده و بنیان اصلی حل یک مساله است. در زندگی روزمره شما با مسایل زیادی سروکار دارید که برای انجام آنها قطعا باید مراحلی را طی کنید تا به سرانجام برسید. طراحی یک الگوریتم مناسب برای حل مسایل، نقش بسزایی در نوشتن کد برنامه نویسی آن دارد. اگر افراد درک درستی از مراحل حل مساله به زبان عامیانه داشته باشند، یعنی بتوانند مراحل حل مساله ( شامل اجزای یک مساله، ارتباط بین این اجزا، نحوه انجام محاسبات برای رسیدن به پاسخ منطقی و ایجاد خروجی مورد انتظار) را یاد بگیرند؛ آنگاه به راحتی می توانند برای مساله خود مستندات و نیازمندی های لازم را بنویسند، ساختارهای مورد نیاز، ساختمان داده های مورد نیاز برای حل مساله را مشخص کنند و آن را به کد برنامه نویسی تبدیل کنند.
دوره آموزش آرایه های دو بعدی - ماتریس ها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط منوچهر بابایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آرایه های دو بعدی - ماتریس ها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رضا نقدی

بهترینها سهم شما عزیزان باشد

ali

عالی بود مرسی

جواد

اقای بابایی عزیز سلام و خسته نباشید دارم خدممتون همون طور که مطلع هستید روش های حل ماتریسی امروزه کاربردهای فراوانی در حل بسیاری‌از معادلات دارند از جمله معادلات مدار الکتریکی که به شخصه دانشجوی رشته برق نیاز شدید به این اموزش پیدا کردم به طوری که بسیاری ازاستاد دانشگاه ها از اموزش دادن ان کلنجار میرفتند که ناچار به اینترنت و فرادرس روی اوردم که ویدئو های شما واقعا در فرایند یادگیری از زمینه مهم مفید واقع خیلی خیلی ممنون...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی