اطلاعات دوره
آموزش ORM هایبرنیت برای توسعه جاوا – کتابخانه Hibernate جاوا
مسیر آموزشی

آموزش ORM هایبرنیت برای توسعه جاوا – کتابخانه Hibernate جاوا

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مصطفی عنبرمو4.6
  • زمان:17 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

توسعه دهندگان جاوا تکنولوژی های مختلفی را جهت مدیریت DBMSها ارائه کرده اند. از جمله Hibernate, EclipseLink, TopLink, Ebean و… اما در این بین Hibernate محبوب ترین ORM موجود در زبان جاوا است. در این مجموعه آموزشی قصد داریم که در مورد ORM هایبرنیت صحبت کنیم و به بررسی آن بپردازیم. مجموعه آموزشی پروژه محور خواهد بود و درس های موجود را با مثال هایی مناسب بررسی خواهیم کرد. در انتهای این مجموعه نیز یک سیستم اطلاعاتی را برای جمع بندی مطالب با تکنولوژی Hibernate پیاده سازی خواهیم کرد.
دوره آموزش ORM هایبرنیت برای توسعه جاوا – کتابخانه Hibernate جاوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی عنبرمو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ORM هایبرنیت برای توسعه جاوا – کتابخانه Hibernate جاوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ثریا

برای آشنایی خیلی خوب و مناسبه ولی حرفه ای و پیشرفته نیست برای مبتدی ها عالیه.

محمدرضا

بسیار عالی و برای شروع خوب هست،‌ از صفرِ صفر شروع میکنن و نصب همه ابزار هارو هم آموزش میدن، صدای مدرس هم به هیچ وجهه مشکلی نداشت و کاملا واضح بود. برای شروع کاملا توصیه میکنم :)

saman soheili

بسیار عالی

محمدرضا

واقعا بهترین آموزش مجازی بود که تا به حال دیدم، عالی بود. سرعت تدریس خوبه و باعث میشه خسته کننده نباشه و زودتر مطالب رو یاد بگیرید. در کل ممنونم از این آموزش خوب

رسول

آموزش متوسط بود. فقط نظرم اینه که آموزش هایی که قرار میدید خیلی پروژه محور تر باشه و اینجوری برای مخاطبین خیلی کاربردی میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی