اطلاعات دوره
آموزش اجزای سازنده برنامه ها و انواع داده ها در جاوا (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اجزای سازنده برنامه ها و انواع داده ها در جاوا (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس که به صورت رایگان ارائه شده است، دانشجویان عزیز، با آموزش اجزای سازنده برنامه ها و انواع داده ها در جاوا آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود اجزای سازنده برنامه ها و انواع داده ها در جاوا، فراخوانی مجددا برنامه HelloWorld از جلسه قبلی، آموزش نحوه اجرای صحیح برنامه های کنسولی تحت جاوا با اعمال تغییرات در رجیستری (Registry) ویندوز و ... است که در بخش سرفصل ها به صورت کامل آمده است.
دوره آموزش اجزای سازنده برنامه ها و انواع داده ها در جاوا (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اجزای سازنده برنامه ها و انواع داده ها در جاوا (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

milad

قبل از هر چیز باید بابت سایت بسیار عالی و پر محتواتون که معلومه حاصل تلاش شبانه روزی گروهی از مهندسین و متخصصین هست تشکر کنم و براتون آرزوی موفقیت روز افزون داشته باشم. اگه بتونین آموزش های پیشرفته تر و تکمیلی در حوزه برنامه نویسی قرار بدین خیلی عالی میشه چون جای خالیش تو سایت شما و کلا تو اینترنت احساس میشه. یکی از حسن های این آموزش ها این است که فرادرس از استادان و افراد متخصص در رشته و حرفه ی خود برای آموزش استفاده میکند . با تشکر

javad

ممنون عالی بود

اسماعیل ارباب

بسیار عالی جناب دکتر کلامی این نرم افزار پر کاربرد را توضیح دادند و چقدر زیباست که بی منت این آموزش را در اختیار همگان گذاشته اند .با سپاس فراوان و با آرزوی توفیق صد چندان در تمامی مراحل زندگی . پیروز و پاینده باشید در پناه حق

مهرانه

عالی

ساسانی

جای تشکر فراوان از عزیزان تهیه کننده دروس هست. امیدوارم همینطور رو به جلو حرکت کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی