اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معماری بانک های اطلاعاتی اوراکل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش معماری بانک های اطلاعاتی اوراکل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بانک اطلاعاتی اوراکل بی شک یکی از قدرتمندترین نرم افزارها برای مدیریت اطلاعاتی با حجم بسیار بالا است. هدف از این آموزش یادگیری مفاهیم پیچیده معماری و چالش های مدیریتی دیتابیس است که به شما کمک خواهد کرد تا به سرعت مطالب را فرا گرفته و به اهداف خود نزدیک شوید.
دوره آموزش معماری بانک های اطلاعاتی اوراکل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا پاکپور حاجی ها مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معماری بانک های اطلاعاتی اوراکل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهمان

با سلام دوره آموزشی خوب و عالی بود و توانستم بهره برداری مناسبی از این دوره داشته باشم. ممنون می شوم اگر در زمینه اوراکل فعالیت های گسترده تری انجام دهید. ضمنا از بیان شیوای استاید شما نیز کمال تشکر را دارم. اما سرعت پایین و یک نواختی ایشان قدری مشکل آفرین بود.

هلیا

سلام، مدرس محترم کند و یکنواخت حرف میزنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی