اطلاعات دوره
آموزش پخش بار اقتصادی یا دیسپاچینگ اقتصادی در گمز GAMS – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش پخش بار اقتصادی یا دیسپاچینگ اقتصادی در گمز GAMS – تکمیلی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد نسیمی فر4.5
  • زمان:2 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس قصد داریم به مباحث تکمیلی و کاربردی تر مساله Economic Dispatch بپردازیم. ابتدا در درس اول با مفاهیم Enviromental Dispatch آشنا می‌شویم و نحوه مدل سازی و برنامه نویسی آن در GAMS را یاد می‌ گیریم. سپس نحوه ترکیب این مدل با مدل Economic Dispatch را مورد بررسی قرار می‌ دهیم تا بتوانیم به طور هم زمان به دو هدف کمینه کردن هزینه و آلودگی دست پیدا کنیم. در درس دوم با تکنولوژی CHP‌ آشنا می‌ شویم و Economic Dispatch‌ را در شبکه‌ ای حل می‌ کنیم که دارای CHP با قابلیت تولید برق و گرما است. سپس در درس سوم به مبحث مهم آنالیز حساسیت و نحوه برنامه نویسی آن در گمز خواهیم پرداخت.
دوره آموزش پخش بار اقتصادی یا دیسپاچینگ اقتصادی در گمز GAMS – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد نسیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پخش بار اقتصادی یا دیسپاچینگ اقتصادی در گمز GAMS – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پرویز

آموزش خیلی خوبی بود. توضیحات هم روان بود و مدرس تسلط بالایی داشتند. پیشنهاد میشود یک آموزش گمز توسط ایشان ارایه گردد.

علی

من یه پروژه داشتم و این آموزش دقیقا همون چیزی بود که من میخواستم.

علیرضا

محتوا خیلی خوب هست و مدرس توانایی لازم داره. تشکر می کنم از مجموعه فرادرس

amir.nazari

با سلام. من این آموزش رو برای شروع بکار پایان نامم تهیه کردم و واقعا راضیم از نحوه تدریس و مطالب ارائه شده هم جناب مدرس، بیان خوب و قوی دارن و هم اینکه مطالب بسیار مناسبی ارائه شده با تشکر

رامتين

آموزش خیلی خوبی بود و توضیحات خوب و واضح ارایه شده بود.اما بهتر بود کد نویسی دقیقا مثل اسلاید ارایه شده باشه. مدرس جاهایی نام ها را تغییر می دادند. مثلا Ce رو پنالتی قرار می دادن و یا کل کد رو بر اساس table می نوشتن . شما مثلا در اسلاید عبارت aith رو می دیدین اما در کد، اون a بر اساس جدول فراخوانی می شد و به صورت (data(unit,’a’)) نوشته می شد. که این دقت بالایی رو میخواست چون بایستی مدل ارایه شده رو با کد نوشته شده تطبیق می دادین. در پایان به خاطر بیان خوب مدرس، پیشنهاد میشه یک دوره آموزش مقدماتی و پیشرفته گمز ارایه بشود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی